Verzenden & retourneren

Verzenden
Wij proberen bij Stitch om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Dit doen we waar mogelijk nog dezelfde dag maar in elk geval binnen drie werkdagen. Als je voor afhalen gekozen hebt, ontvang je een email als je bestelling voltooid is. Je kan deze dan tijdens winkeltijden ophalen.

Omdat we een zelfstandige kleine winkel zijn vragen we je indien gewenst vooraf advies over maten te vragen. En liever niet 2 maten van het hetzelfde item te bestellen. Dat kan een hoop onnodige ritjes met een bestelbus schelen en onnodige kosten voorkomen. We staan graag klaar met advies dus schroom vooral niet om dat te vragen!

Verzendmogelijkheden

  • Wij verzenden gratis binnen Nederland vanaf een bestelling van 100,-. Bestellingen tot 100,- verzenden wij voor 5,50 via MyParcel/Post.nl in Nederland.
  • Belgie en Duitsland verzenden we voor 8,95 euro. Boven 150,- gratis verzenden
  • Spanje verzenden we voor 15 euro. Boven 175,- gratis verzenden.

Ophalen in de winkel
Natuurlijk mag je je bestelling ook afhalen in onze winkel:
Pampuslaan 31-33 te Amsterdam. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling voor je klaar ligt (bestelling voltooid)!

Ruilen & Retourneren
Retourneren

We snappen dat je kleding eerst moet passen en sommige andere items toch goed wilt bekijken.Mocht je het artikel daarna willen retourneren dan kan dat natuurlijk! Vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen, heb je de artikelen 14 dagen op zicht om te beslissen of je de bestelling terug wilt sturen. Om binnen 14 dagen te retourneren vragen we om je retour binnen 7 dagen aan te melden. Daarna heb je nog 7 dagen de tijd om ze terug te sturen.

Let op!
Retourneren komt voor eigen rekening.

Speciaal op bestelling/maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Tevens kunnen artikelen gekocht met 70% korting niet meer worden geretourneerd. Bij artikelen gekocht met 50% korting of meer geven wij u bij retourneren een tegoedbon.

Mocht je inderdaad besluiten een of meerder artikelen terug te sturen zorg dan dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is en alle kaartjes nog zijn aangehecht. Ook dienen de artikelen ongewassen te zijn. De artikelen kunnen niet worden teruggenomen als deze beschadigd zijn, er zelf is geprobeerd een gebrek te herstellen of de gebruiksaanwijzing niet is opgevolgd. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Stuur ons een e-mail met je retourinformatie naar webhop@stitchijburg.nl en vermeld daarin het volgende:

  • het ordernummer
  • het artikel waar het om gaat
  • de reden van retour (dat is niet verplicht maar we leren graga van onze klanten!)

Pak het artikel zorgvuldig in, liefst in de originele verpakking, voeg de originele order toe en voeg deze bij het artikel/de artikelen in de verpakking.

Gebruik het volgende retouradres:

Stitch IJburg
t.a.v. Retouren Webshop
Pampuslaan 31
1087 HP Amsterdam

Geef je pakket af bij een verzendbedrijf naar keuze en vraag om een verzendbewijs. Let op! Voor schade opgelopen tijdens de verzending of kwijtgeraakte retouren tijdens het verzendproces of veroorzaakt door een ondeugdelijke verpakking zijn wij niet aansprakelijk. Wij zullen deze retouren dan ook niet in behandeling nemen en per ommegaande terug sturen.

Mocht je je gehele bestelling willen terug sturen dan zullen wij de gehele aankoopsom, inclusief de verzendkosten aan je terugstorten. Als je een deel van je bestelling terugstuurt dan kan het zijn dat de waarde van de producten die je wel hebt gehouden onder de 100,- euro uitkomt (grens voor gratis verzenden). In dat geval vervalt de gratis verzending en brengen we 5,50 in mindering op het retourbedrag.